london ealing broadway

sådär nu har jag duschat och gjort iordning mig, ska åka ner till ealing broadway och checka läget, sätta oss och fika och bara snacka anmält skit :) inte om någon,  det tycker jag och lisa om..
en kaffe och en cigg? de gör susen..  och nej jag röker inte ens? werd.
och så har jag bokat hemresa till sverige norrköping, kommer hem den 9 maj på kvällen vikd elva och då hade jag tänkt att jag ville ut ? ska få med mig jessica eftersom jag åker hem emd henne samntidigt, hon har då vart hops mig i en vecka :) som jag uppskattar så himla mycket och så glad för :) så dåmses vi på otten då kl 1 tiden, shu !
imorgon lördag ska jag och lisa åka in till old street och tatuera oss om de finns tid vill säga, de har drop in så de borde de finnas, så jävla awesowe jag längtar.. fast jag undrar om de kommer göra ont på det stället jag har tänkt på, och de kommer jag inte avslöja ännu , de får ni se när tatueringen är klar :)

ne nu måste jag göra iordning mig .. och gå ner och hälsa på natalia som är barnvakt åt alexander varje fredag.. de ska bli kul :)


ciao
    
image766










Kommentarer
Postat av: Anonym

ääääääälsklingen där.. kan du köpa en sån där tröjja.. du vet hade matchat min klocka bigtime.. Så för jag över pengar.. aight:p??
Saknar dig för mkt sötnöt!
Puss

2008-04-20 @ 20:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback