london sun

hej och hå, sitter här med alexander vi ska snart gå och hämta lilla hannah på dagis..
stakarn hon var så trött imorse när vi skulle gå  till dagis och lämna,hon bara släpade benen.. och så var hon världens gulligaste typ mot mig, annars brukar hon som alltid säga, "noo i dont wont do i dont wont too" men nu gled hon lixom bara på.. fårse hur hon är när hon kommer hem.. efter jag lämnade hannah på dagiset så trä'ffa jag lisa vi åkte in till west ealing och bytte en födelsedags present åt lilla oliver som fyller 2 år på fredag.. ett par converse skor.. gulligt..
sen fika vi på costa och sedan for vi in mot ett gym här i hanwell som vi skulle typ joina, men man var tvungen att vara emdlem i 6 månader och betala 49 pund i månaden och vi åker ju lix hem innan 6 månader så det sket sig så de får bli att gå ut och gå varje kväll och morgon, och japp jag ska gå upp 7 varje morgon för att gå ut och gå, måste verkligen komma igång nu när de ändå är varmt ute.. sedan gick vi till cafe gol och fika igen .. caffe latte och en cigg mhaaaaaa... nu sitter jag här ..
de va min härliga dag. wiihu jätte rolig..  inte ett dugg intressant men men
på fredag ska vi på barn kalas och lsia ska ta hand om fiskdammen och jag ska sitta och kolla på, inte rikgit min grej kan inte vara rolig med barn:p bara ibland..
sen blir d någ gå till oneils och ha roligt.. någon i london som läser vill joina oss?

ne nu rusar tiden iväg måste hämta hannah..

ciao  jess

Kommentarer
Postat av: Sofie

Mm, mina påron hälsar så mycket till dig :D Va fasen Jessi jag har skickat mess till dej och grejjer, men inge svar :( Ja, självklart :D Ska se här framöver hur det ser ut med jobb och så kommer jag till dej =) Hoppas allt är bra med dej och jag tänker på dig mycket gumman..Puss puss och kärlek

Postat av: Nattis

om ja får som jag vill får jag hund snart.. haha.. allt bra med dig då jess?? fan igår spelade vi in videon massa kul va de pusss

2008-04-23 @ 22:40:55
URL: http://Niwe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback