london

idag var en lång dag igen
8-nu ..
hade bara iof alexander hannah var på dags frånb 13-18 så då passade jag och lisa åka in till ealing och fönstershoppa lite innan helgen.. men icke sa nicke, de blev ett par skor och en huge t-shirt .. 
 på fredag blir det partaj, sedan lördag så ska jag ochg lisa åka in till oxford och marble arch till primark och handla lite , jag vet inte vad jag ska handa för, jag kanske kan byta med lite bröd och få mig en tröja,. inga pengar alls kvar knappt, för ska göra tatuering nu i helgen oxå om vi hittar tatueraren, och de ska pappa betala halva på kan han ge sig på, för de fick jag i julklapp , glömt bort dad?  sedan såhelt plötsligt mitt i allt så hittar vi en kille som står med massa godis och säljer, svenskt godis.. såg de iaf ut som ´? så vi köpte godis lisa pch jag ihop för 15 pund .. FATTA DEN ! men värt de.. så jävla sugen !

sitter och pratat med natalie nu om sommaren och allt, jag har en liten plan .. så jag kanske kommer hem i juli så
hoppas det :)  lisa fyller ju år 19 juli så jag hoppas på att redan vara hemma då och fira min london girl :) eller föredetta london girl..

ne nu ska jag fortsätta skirv apå msn och kolla på cast away.

shudiluu



     


Kommentarer
Postat av: kiki hej där vännen

hehe älskling, do you just love my bed?? :D Haha
Blixtrar o dunder, eller vänta.. det var nog min soffa det gällde va?..:O

Postat av: stjärnan

skönt átt ni har fptt penicilin iaf! jo´tack allt är bra här :) förutom att det är s´å mycket i skolan att jag inte ens vet om jag kan komma och hälsa på er de datumen jag och lisa pratade om :S får kolla upp om det kanske går i juni istället.. Har ni gjort något spännande? ;) puss

2008-04-17 @ 13:41:37
URL: http://lovisastjarnan2blogg.se
Postat av: Becca

Skitnsygga grejjer :)l

2008-04-17 @ 14:46:12
URL: http://vulnerablee.blogg.se
Postat av: Anonym

snygga skor jessi.. me like very much! FUCK YOU hahaha

2008-04-17 @ 21:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback