london

jaha, ja .. jag som skulle gått ut och gått nu men ligger fortfarande kvar i sängen och sen kollade jag ut så var de typ kålsvart ute.. då vill jag defentivt inte gå ut.. man vet ju aldrig vad som väntar på en där ute..
Lisa va ute och gick igår, så passade hon förbi mig för jag skulle med ut, men de blev försent the parents kom hem.. men så sa hon att hon hade gått förbi bunny park och gått förbi basketplanen, då förståg jag direkt..
jag ska gå dit varje kväll och checka in guysen som playar boll.. vet inte varför ens jag skriver de här, men brist på fantasi som vanligt och inget annat att skirva..
är sjukt uttråkad..

och imorgon är det redan fredag, dagarna går så jädrans fort.. och de är jag glad över !

hörs efter helgen maybe..
tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback