jessica.

jag förväntade mig massvis med annat när jag kom hem, trodde de va annorlunda. inbillade mig att de skulle bli eller vara det. men inget var istort sett inte förändrat. finns vissa saker . saker som man just nu får kämpa för som var lätt förut. man behövde inte ens lyfta ett finger. vissa vänner måste man verkligen kämpa för att få kontakt med. vissa bara förvinner? visst jag ska lyssna. vänner kommer och går. några står kvar. men va fan. less.
men de jag mest förväntade mig, de finns inte kvar, en lite liten smula en liten del utav det. jag är så less för de.
men jag ör tillbaka . de jag uppskattar mest. jag älskar norrköping. det är myclet skit snack, all får reda på allt. alla vet allt om alla . de är jämt brpk. tjejbrpk . konflikter. men vad hade jag i london ? inte en enda konflikt jag saknade de lite..
nu är jag hemma och på bik bok finns jag. glad.

jag vill träffa pharell. de är min big dream. take me 2 him. han är vackrast..  just frontin.

sommaren är snart slut. några dagar kvar. ojdå de går fort. tiden flyger iväg.
 tripp trapp tripp trapp.

ne work tomorow. sova nu.

jag saknar london.

shu.

Kommentarer
Postat av: lisfis

sluta deppa jess...fatta hur många du har?? jag är sämst på att svara i min telefon.. veet.. men jag älskar dig ändå

2008-08-11 @ 13:28:41
Postat av: viktoria

jeeeessssssiiiii, du är lika söt som socker hihi kul att jag hitta dig här :D ses sötnos! PUSS

Postat av: lisafisa

skriv i din blogg tråkis, saknar dina yra meningar och yra tankar.. de är dom som jag älskar jessibajs.. din lisa fisa

2008-08-19 @ 18:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback