a remix

förstår inte på vad som händer i den här världen..
egentligen ska jag inte klaga på allt.. ska egentligen
kolla andra sidan världen och stödja dom som har
det förjävligt..men nu vill jag klaga och vara förjävlig..
 ja är jämt iritterad över allt, jag är trött,
som en surskalle hela tiden.. och jag är tröt på att alla
 andra mår dåligt, jag ölnska det fanns en problem fri värld
 där alla mådee bra och hade kul och ställde upp på varandra
 istället för att skita i varandra.. bara finnas där .. om alla..!
men vänner kanske inte är allt? för de kommer ju och går verkar det som ?!
jag försöker så gått jag kan och hinner.. men skönt för er som har en
kille och umgås med så slipper ni känna er ensamma, vi som inte
 har känns fan piss, vem fan ska man umgås med ...
jag önska nuatt jag inte gick i skolan så jag får åka bort bort bort..

nu känns det lite lättare.. tack och hejdå!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

gräset är grönare i göteborg..
du kan alltid räkna med mig, finns alltid här för dig med eller utan en kille vid min sida.
Kiki

Postat av: Lisa

JAG FINNS, JAG LEVER, JAG ÄR DIN VÄN PUCKO :D imorgon är det filmmys, FEEL THE NOICE och innan de ska vi banne mig käka på hugo! bajs på dig pluttälskling

2008-01-17 @ 19:59:04
URL: http://lisafr.blogg.se
Postat av: fashion by tk

jessiiii, får jag fota dig nån dag? outfit asså :P

2008-01-17 @ 20:21:51
URL: http://fashionbytk.blogg.se
Postat av: Natalie

jag är din vän, å jag kommer aldrig lämna dig.. spelar ingen roll vad som händer, du å jag.. skulle aldrig med mening såra dig på nått sätt som andra gör mot sina vänner.. jag ber om ursäkt för jag känner mig rätt så träffad av det där mår inte bra. Men ska jag vara ärlig så gör jag faktiskt inte det just nu.. Det kommer gå över, det lovar jag.. Men det har inte vart en bra tid i mitt liv den senaste tiden.. hoppas du inte tröttnar.. Love to you

2008-01-18 @ 18:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback