london is calling

hejsan hej tja tjena!

nu är jag så förbannat trött på den här staden
så jag flyttar till london i 6 månader om inte det blir
längre..  flyttar någ till en familj med två barn 1 år och 3 år
mamman är svensk och pappan är engelsk.. ska bli hlt sjukt bra!
och lisa kommer bo tre kvarter bort från mig, så det blir klockrent!
ja jag har hoppat av skolan, men de som känner mig väl vet att
jag är ingen skoltjej.. mina planer när jag kommer hem är redan planerade
så ja jag har framtid ..  jag vet själv att jag bara kommer slösa bort mian
år i skolan, för jag går inte in för den , har alltid hatat skolan oavsett vilka jag går med osv..

så kommer åka slutet av februari, vi hörs allihoppa :)

KISS..

Kommentarer
Postat av: Frida

SKÄMTAR DU MED MIG ???? SERIÖST SKA DU MED FLYTTA NU :O:O

Postat av: fashion by tk

Tråkigt att du hoppar av.. Ska Maria gå kvar? Men hoppas du får en bra tid i london :)

2008-01-29 @ 22:09:26
URL: http://fashionbytk.blogg.se
Postat av: sofie

VAAA??Jessi ska du flytta till london..DU jag kommer lätt och hälsar på MÅNGA ggr..Kommer sakna deh här hemma ju

2008-01-30 @ 13:03:59
URL: http://sofiiiee.blogg.se
Postat av: Anonym

oj, vad läskigt.
hoppa av skolan. trivdes d u inte med att sy och så????

2008-02-03 @ 16:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback