valerie

oj oj nu har det gått ett väldigt bra
tag sen jag skrev i bloggen
men har inte haft orken , det har bara vrit jobb
förbannade rean på bik bok
orkaade knappt med den,
men tack gode gud är den nästan över och jag
jag börjar skolan och slipper en  thank god ...
och nu bölrjar snön komma också som skulle
kommit för hundra år sen, så kommer
den göra så att vi hoppar våren och kommer
direkt på sommaren och gud det börjar närma sig
sommar:D okey ett tag kvar men ändå man måste
börja tänka lite posetivt.. det ända man längtar till efter
sommarens slut är början på nästa sommar.. och jag
längtar massa och hoppas på att få en solig sommar
så man kan bada, för förra sommaren badade jag inte en ända gång ?
helt sjukt! men nu sitter jag här och yrar 98 % av det jag skriver..
jaha. jag vill söka nytt jobb? något restaurang jobb tror jag ?
efter mars april.. vill variera mig lite. nu när min chef slutar
kommer det inte vara roligt längre :( kommer gråta när
hon slutar.. hon är /var min bästa chef ever! satt nyss
och hjälpte henne med några interjuvr till nya jobbet
 måste hjälpa henne och säga vilka som är bra och inte muhaha nedå :)
 jagska  söka nytt jobb efter att pascal har åkt
tillbaka till NY för henne ska jag jobba med ett tag.
ska bli skönt att ha pascal tillbaka...
någon som kan tipsa om ett bra extra jobb?

ne nu ska jag dra mig och läsa teori ,,
hade gött..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback