london. badtime..

haha mix 118 100 stod det. testa själv, skit kul vad man får för svar.
fatsoo?  snackar du om. skit snygg.  fast nu är du fööööör smal unga dam..
haha menade inget illa, men ni som hör av er behöver ju dock inte ta åt er. ni andra töntar :D
jo lisa de har du rätt i. men ändå vill ju veta att man har vänner kvar., så  man ej inte är bortglömd.. :)
oj de blev svaren på bloggen istället för i komentatorn..
föresten lisa . jag kommer hem till din födelsedag :) SUPRISE..


sitter just nu ute.. barnen badar i poolen och jag sitter och kollar på..
dom är riktigt happy.. så roligt att se dom va super happy haha...




Kommentarer
Postat av: Anonym

tur för dig rackarunge! Och tro mig, det händer inget i denna stad.. och den där fittmarie kan du ju hälsa att det var tur att jag åkte hem för min farfar är nu död.. älskar dig jessi

2008-07-01 @ 18:10:33
Postat av: micis

va fan skriver man då? =) haha köp ett par kork skor till mig oxå haha om du går dit igen så att säga. o så vill jag ha body butter grejen vettu den jag hade förut, rosa förpackningen!!!=) nästan hellre den än skorna love it! pussss

2008-07-01 @ 22:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback