london. biiiitjäääämn!

bästa helgen ever.
de va min sista helg i london .
fredagen blev de zebranoz, seb macri jag abby och macris släkt. spanjorer.
de spelade grymt bra musik denna gång, denna siata gång ..
mycket spanska låtar.. älskar. like aventura.
fast första var vi på kontorett och förfestade lite med abbys kompis från göteborg.
två söta tjejer. de gick till något annats ställe. och vi valde zebranoz för de va min sista kväll..
just like the old days. de va gymt..

lördagen gick vi checkade runt lite. köpte mjukis byxor pericing som jag ändå tappade
dagen efter..
sedan bar vi oss hemmåt och gjorde iordning oss för suprisen..
men jag tjatade till mig, så abby berättade.
HOUSEPARRTYYY. de va de grymmaste housepartyt jag varit på.  de va BIIIIIITJÄÄÄMN.
killen har köpt en stor lägenhet och gjort till ett stort houseparty.
de va til ochmed band som var och spelade inne i olika rum. de va amazing. som en riktigt collagefest
som man levde i en dröm. men att man ändå var där. de va sjukt grymt kul. dock slutade kvällen med att jag vart
tok flr full. ramlade på vägen hem och spydde hundra gånger. och vaknar måndag morogn att jag fortfarande är bakis. deeeeen ni! då kan ni tänka er hur söndagen var. crazy.

idag åkte jag köpte en rosa resväska. den är dyng cool.  allt är almost erpackat.
nu är de bara städningen kvar. och när jag känner på väskorna. damn it va dom ör tunga .. hur ska detta gå.
imorrn måste jag väga väskorna.  och sedan ska jag åka med en utav väskorna till abby. för kara inte tre väsor åp samma gång. never..

så nja. nu måste jag sova. är dö trött.. eller ör jag ens de? förstår inte mitt sömnproblem riktigt..


     
  
      just ja de glömde jag. någon trollade fram en salsa chili falska, den va tyligen extrem så några som bara rörde den fick brönnade i näsan och fingrar och hela köret så alla drog typ hem efter de fått tag i flaskan..
 look .. her nose is totally red.                testade nån grej som gör att man lättare andas genom en täpt näsa när man sover.. eller något liknande. fattade noll. sämst var dne iaf.
  
          





im just love london.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback