london . en vecka.

fan vad tiden går fort. det är som att man gillart fast ändå inte lika så älskar älskar inte?
ne nu yrar jag.

jag har endast en vecka kvar i london.
jag har inte ens sett hälften av london. men jag får komma och hälsa på.. har lovat abby det också och de ska jag fasiken göra också :) jag och lisa sa det..

idag efter gymnastiken gick jag in i massa sekund hand butiker och hittade en skit frän klocka digital med miniräknare på ahha en pund kostade den.  skit cool var den och sen en blommig tant klänning som blir tlll en ny ungdmlig klänning.
fy farao vad snyggt. sen gick jag och köpte ´mer body lotion till syrran och mamma.. fattar inte hur de kommer gå och få hem dom, dom väger ju aset av sig.
tackar abby för att han ska åka samma flyg som mig, så han kan checka in en väska åt mig för han har bara handbagage. så nu i veckan måste jag åka och köpa en resväska.  tittade på en röd idag men funderar på att åka in på fredag till oxford och kolla det billiga stället. dom har snygga också..  leopard hoppas jag på..
funderar på om jag inte redan imorrn ska åka och checka väskan med alexander. med så jäkla jobbigt med vagnen .. alla trappor. men men ..

för ungefär en kvart sen ringde LISA FRIDSTRÖM mig . gud jag måste vart den gladaste på jorden vid de tillfället.
saknaden är stor stor stor. STOOOR.. hon ville komma hit, men massa problem uppstod och biljetterna var typ eh, grymt dyra :(  men är ju ändå hemma om en vecka och då fyller hjärtat år också. hela 18 år. stor flicka nu. NU. haha..
jag längtar tills jag får komma hem och se på era faces allihoppa.
föresten lisa så var jag ju hos oliver och marie idag, och hon visade kort på

helgen som var var jag i brighton med abby och hans killkompisar och sen träffade jag leon


 
     
     

snip snap slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback