london.. last weekend..

4 dagar kvar och jag är hemma i sverige.. börjar få lite panik.. jag ska flytta ifrån london.
herregud. vad tråkigt..

jag har sjukt mycket att göra innan jag ska åka. jag ska tvätta jag ska städa hela rummet . då menar jag skura damsuga damma allt som man måste göra för att de ska li clean rent. hae ttp inte städat ordenligt på 2 månader. fräsht jessica..
och så måste jag gå och köpa en ny resväska och köpa eden till mamma och mer bodylotions. och jag är ju inte ledig försn på onsdag då hannah är på dagis.. aja ja måste åka in på måndag med barnen sådantfall..
det fixar sig. och jag hoppasöver allt annat att jag inte får övervikt, de kan jag fan inte få? 
abby ska ha en väska på 15 kilo åt mig och jag har mitt handbagage på 10 kilo och sedan mitt eget på 15.. fosho. 45 kilo ?
de måste funka..
fan skriver jag, egentlien haha , yr som anligt

igår , fredag var jag på zebranos för sista gången. mitt favoritställe. och de kördesjukt bra music .. från spansk till rnb hip hop allt.. annars brukar dom köra house. skön house.. så de va vi från the "old times" förutom lisa då..
ikväll ska vi hem till en tjej på förfest. någon malin ?  som abby känner och sedan så fpr jag inte veta mer  ?
whats happening? ingen annign äänu. abby säger att vi ska p tivoli för 8 åringar och vi står på vip listan. den låter good.
bra lögn där.. jag är sjukt nyfiken..
och nu ska vi dra tror jag .. nör abby är ready.. han är värre än en tjej ahaha..  nej då .. han är bara gay,,


nemen vi ses på torsdag gtt folk. love
'




Kommentarer
Postat av: kiki

EY BABY!! what happend with me glases???!

Postat av: bay bay

Det va skönaste tivolit ever!.. alla 8år ingar va så avudsjuka för att de hade stängt av merry-go-around karusellen så vi kunde leka i den själva.. VIP är the shit!..

2008-07-14 @ 02:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback