london WHAT ABOUT MY FRIENDS..

vart är mina vänner? 
jag känner mig rätt ensam. hör inte från någon längre. dom jag trodde skulle hör av sig gör ej .. fast jag ska ju icke säga något. jag har ju inte av mig. men de ju iofs lite för dyrt att höra av sig. men kul att de iaf nån som bryr sig..

kul kul.. vi hörs snart.. hemma om några veckor..
TÖNTAR.




jag saknar min syster.


föresten så gjorde jag som alla andra nissar på bloggen.
skickade ett mess till 118 100 för skojj skull och kolla vad jag fick tillbaka.
de va lite skrämmande..

så här stod det :  jessica maria ackarsjö är en snygg sprallig tjej på 19 år från norrköping.  hon trivs bäst med sina vänner och sin syster, som hon delar otroligt häftig och ungdomlig mamma med. hon tar varje chans att leva livet fullt ut och ger så mycket av sig själv hon kan till vänner och familj. en väldigt varm och omtänksam tjej.

stämmer de eller ?



ciaao...
..

Kommentarer
Postat av: kiki

biiiatch, jag bryr mig varje dag.. frågar varje dag om allt är okej med dig.. dosnt that mater baby?

BIG LOVE!

Postat av: lisafisa

kalla oss inte töntar, tönt! haha.. du vet att folk bryr sig även fast dom inte hör av sig, plus att du vet ju själv hur det är därborta.. jag ville inte att för många skulle höra av sig, för då längtar man bara! Men jag tar inte åt mig, för jag hör av mig älsklingshjärtegullet..

2008-07-01 @ 11:40:12
Postat av: Anonym

vaddå skicka till 118 118 snackar du om lena? O FÖRRESTEN DU KAN DÖPA MIG fatso på den bilden haha smack

2008-07-01 @ 15:07:39
Postat av: Becca

HAHHA nej vad coolt ;D fattar inte hur de kan bli sådär? jag menar vad äre för liten nisse som hitter och kolla upp allt de där ;P

2008-07-01 @ 16:45:18
URL: http://vulnerablee.blogg.se/
Postat av: natalie

fuck you jag hör av mig fan varje dag till dig, TÖNT :D

2008-07-01 @ 17:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback