london.. bitjäääääämn.

när jag kommer hem igen då blir de verkligen att gå och köpa mig en ALMENACKA. föresten vilket jäkla konstigt namn på en almenacka. blir lite tveksam på om de verkligen är så det stavas? har jag stavat rätt ?

och så är de ju så att det finns inte en enda snygg ALMENACKA någonstans i norrköping, så ska jag köpa en här i london? nej för det kan jag ju absolut inte. den är på engelska och blir deras datum grejs. jaha ja. får väl köpa present papper och en vanlig skit och börja pyssla. jag som ville ha barbie eller en KNALLROSA. eller en disco kula. för jag måste skriva in mina arbetstider som kommer komma och sedan planera in af möten och osv. fan jag ska hem och bli en duktig flicka :O kors i taket.

idag har de regnat konstant HELA JÄKLA DAGEN. jag blir helt galen.. men på ett sätt var det roligt för jag fick gå i min monki såkalladeregn jacka i lack och mina leopargummistövlar, jag icg hannah gik och hoppa i vatten pölar . skit kul faktist.. testa!  så jag har gått på stan under min lack luva med alexander och folk kollat på mig som om jag kriminell as hell.. men vi bugar och bockar  för det..  så jag gick in på primarket och köpte en tröja och eyeliner mascara en topp och strumpor .. strumpor var i massa häftiga färger. ska visa er allt. plus min klocka jag köpte igåt sen köpte jag en till klocks idag med tangent paino tangetner? fan de heter och en genomskilning bh på topshop :) och så kollade jag efter en resväska. yes jag hitta dne perfekta rosa resväskan. im happy. jag skiner.  sen gick jag in i happy birthday store och checkade lite till lis. hittade två saker som kag köpte till gumman. haha klockrent. love it!



abby .. vad säger du xraaaaazyyy ?! <-crazy maaan



 
  
   
Hade inget o göra en kväll så de fick bli och måla färgade stjärnor på min gamla hm klänning.
  orkar inte lägga upp mer bilder .. men lite utav de jag köpt :)
nu får jag inte köpa mer för då blire helt knas i resväskan. eller väskorna.

Kommentarer
Postat av: Malin

fan va du shoppar, du e galen....den sista stjärnklänningen ser riktigt fin ut=)

2008-07-10 @ 22:56:57
Postat av: bay bay

bitjäääääämn!! Jag diggar klockan! Den är den som e den!!

2008-07-14 @ 02:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback