london . shoppa billigt.

va inne i west ealing efter hannahs gymnastik och köpte body butter. hemma är just det mycket dyrare ungefär 150-200 kr?  om jag inte har fel och jag köpte den för 99 pens alltså 13 kr :) sen köpte jag hawain ansikts tan typ sen en hawain gel som man har på sig nör man solar solarium så man blir brunare och en ny bronzin gel.  sedan gick jag förbi en low price butik igen och hittade ett par korkskruvarskor rosa. jag kallar dom så :)


dom ser skit stora ut,, men de är dom ej ..btw dom kostade endast 6 pund den du! ca 75 kr



Kommentarer
Postat av: Anonym

från vilken butik köpte du den där body butter?

2008-07-02 @ 13:06:21
Postat av: hannah

förresten! tips på butiker jag måste dra till då jag ska till london? vilka handlar du från?

2008-07-02 @ 13:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback