london back in london bitch

sådär back in london .
har varit i sverige i en vecka och de va underbart. man uppskattart så mycket.
först när jag kom på morgonen kl 1 så var jag i stan och yra och hängde med natta. sen bestämde vi att vi skulle gåpå
adam tensta på hugo . de va grymt självklart soringer natta fram och vill va med på kort haha. jag ska inte säga något jag frågade iofs själv när han skulle gå. han är inte snygg men han är chramig på ett sätt. han gör grymma låtar.
slutpratat om han.. sjäklart ska de bli halvdåligt väder när jag kommer , veckan innan hade varit toppen väder tydligen. otur som jag har.. men har gjort någoting hela veckan så de va jätte kul att vara hemma.. händelserik vecka. och nu är jag tillbaka . helt ensam i london . lisa är hemma för gott i sverige och jag har ca 5 veckor kvar här. fast alla helger är typ uppbokade så de är så jäkla skönt så slipper jag vara själv om helgerna iaf.  nu denna helg kommer mix och gänget och firar midsommar. malin pascal mix bor hos mig resten hos emelie . så de ska bli great. sedan helgen efter de så ska jag höra av mig till lite folk hade jag tänkt. sedan är de redan juli och då kommer sofie första helgen i juli så kuul. sen är de bara en vecka kvar och då ska jag försöka få mamma att komma så att hon kan hjölpa mig med packningen hem. punkt slut,. egetligen skulle jag bara vilja vara hemma med mina vänner,än att vara här själv. men men.. har man gett sig in på de här så får man skylla sig själv.  självklart glömde jag gå till arbetsförmdeligen och vårdcentralen . fucker.

är de någon som förstår sig åp bloggen eller. jag hittar inte alla  "vänner" så jag kommer till deras bloggsida? jag kan ju inte allas i huvudet precis.
aja får luskamig fram.


jag saknar redan hem. lonleygirl_14.. dah.

hejdå.

Kommentarer
Postat av: sophie.

jag skickade och frågade om det där med vännerna. Eftersom bloggen håller på att flytt och styr så har dom inte fixat den funktionen än men de sa att den förr eller senare ska komma tebax :p

Postat av: natalie

meeeen hjääääärtat dåå

2008-06-16 @ 00:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback