london. cuuuliii

nu ska jag börja städa hade jagh tänkt . har suttit framför bajsdatorn. den är fan imig beroende framkallande. som en drog.
snaaaaaaart är mix malin och pascal tessan theresia och claudia här. jag bara läääängtar. kul att fira midsommar ihop .
firade bara med claudia ich mix och alla andra förra året :) på gryts. men jag skulle faktist viljat vara med mina v'nner på landet iår. men men vad ska man göra åt saken, men får ju mina andra favoriter hit.. är super glad..

idag är jag på happy humör och nu sitter jag och lyssnar på lugna sköna låtar. som den här.

glen lewis - fall again.  fråga mig inte varför gör lyssnar sönder kärlekslåtar. bara fint.


efter jag duschzt målat naglarna tvättar städat plockat undan alla kläder höänt tvätt . ska jag kolla the notebook samtidigt som jag äter mina godaste yoghrtar som jag köpte idag..

ne nu måste jag hinna med allt innna klockan rusar iväg fasiken.. måste blåsa håret oxå? såhär sent undra om de låter. iih. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback