london. hello.

igår var jag på barnkalas på nursery . jag blev vän med alla barnen? eller alla verkade vilja vara med mig.
hoppade på mig och kramade mig. fanns en sån söt unge som bara kom och krama mig hela tiden. världens sötaste. sedan var de mackor jordgubbar och massa gott. tror jag dog av all mat. så var natalia där med sian små busfrön eller som hon är nanny åt. elena och hannah heter dom. så vi bestämde att vi skulle gå till parken och ha picknick lunch osv. så idag gick vi hemmifrån vid 10 och gick till biblan och sedan direkt till parken. så efter de direkt till baletten. sen dagen över och de är helg. så jävla skönt.  jag bara längtar redan till nästa helg för då kommer soffan till mig.
börjar tröttna på att vara här. speciellt själv. orkar inte umgås med marie och de äldre. könner mig som en fucking morsa. när jag kommer med barnvagen så killar ingen, sedan efter jag går själv står alla och stirrar. eller så är de bara jag som inbillar mig.. haha..
fast idag blev jag lite glad, natalia sa att elena hade sagt " ooooh i just love hannahs mam"  hon kallar mig hannahs mamma.. de kan faktist göra ens dag.. :)

ne nu ska jag dra mig och ? vettifan är ledig nu ändå till söndag såååå.. men på fredag lördag ? ska jag träffa josefine en tjej som är au-pair här i london också .. ska bli kul, aldrig träffat henne . kul att träffa lite nya människor.








 
är hon inte helt fantastisk söt? hon ör halvbritt och halv indie. hannah heter hon elenas lille syster.
hon ler alltid när man kollar på henne..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback