london lekpark .

idag har dagen verkligen gått sjukt fort. har varit jätte fint väder 25-30 grader ute .. underbart.
vi åkte till gymnastiken tidigt på morgonen . satt ute i solen och vänta på att den skulle sluta . sedan gick vi in på west ealing jag handlade lite dusch grejer och juice och ska sedan köpa lite frukost till syster och pascal och malin kommer.
sen åkte vi hem och åt och lekte i trädgårn . sedanorka jag inte vara hemma mer för tristan är hemma hela dagarna nu för han har slutat jobbet. så vi gic till parken i 3 timmar typ . åt glass och hade oss. ja gillar när hann kallar mig zekija. de tror jag är utlänsk eller något iofs så är jag ju utlänsk här i london men inte i sverige.. för hon kan inte utala mitt namn.. heh..
imorgon är jag princip ledig från 10 till 18 eller ledig har alexander med mig så jag tänkte åka in till stan och kolla lite s'tta mig på fik eller varför inte åka in till kingston. där är de roligt att gå och checka. ..
 imorgon är de som sgat onsdag sen när jag slutat är de inte lågt kvar till mix och dom kommer.
torsdag efter jag slutat direkt åker jag och möter dom på liverpoolstreet station. ska bli skööönt. jag undrar om vi ska ut på torsdagen ?  torsdagar huum. har aldirg varit ute en torsdag elller jo på min födelsedag. hur mycket folkl var det då ute? inget...


    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback