london monday

idag har vi varit i lekparken typ hela dagen efter 2 sedan mötte vi marie ocvh oliver som frågade om vi ville komma hem till dom och leka sedan efter vi varit i parken. så aah var väl tvungen att åka och göra det.
och imorrn skulle hon fylla i poolen med vatten istället med bollar så då frågade hon om vi ville komma och bada. alltså de är så tråkigt att gå till denna människa och så har man fått en sån annan uppfattnign om henne. jag vet att hon bara frågar mig om vi vill komma dit för hon inte kan ta hand om sian barn sjölv, näör jag var där idag så var jag med dom ute på trädgårn hela tiden medans hon var inne och styrde eller bytte blöja eller laga mat:s ? hur mår den kvinnan i huvudet egentligen? jag börjar faktist undra vad hon är för uttnyttjare.. aja.

nu ska jag lägga mig och läsa " my dangrouse life with so solid crew , asher d " lånade några böcker på biblioteket.

inte långt kvae till sofie kommer 10 dagar kvar :)
sedan inte långt kvar tills jag åker hem heller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback