london muuuusica

vad vore man utan musik? de är helt sjukt vad pepp man kan bli på en låt eller bara låtar .
som när man går ut. är de dålig musik så är jag iaf inte pepp om inte jag är riktigt social eller full och bara
hänger runt och skiter i musiken. men oftas så skiter jag inte i musiken.  galet.

älskade. det är studentveckan he´mma nu. jag vill med vara med och fira mina vänner. jag hoppas iaf att ni har de grymt kul och sup inte så redlöst fulla. ni ska komma ihåg veckan också.. haha. ne nu ska jag sluta snacka för ska snart dra ut och träffa en killkompis.. 

muuuuuuica instead.

leona lewis- forgive me



Flo Rida Feat. T-Pain - I Bet





Corey Latif Williams ft. Ryan Leslie - You think you know

craig david - awkward


Matt Pokora Ft. Timbaland - she dangerous

tito el bambino ft. daddy yankee - mia

Kommentarer
Postat av: En som diggar din blogg..

Shenare, kul blogg :D
Skit bra att du lägger ut musik , jag laddar ner låtarna så fort du skriver upp ngn i ditt inlägg.
Puss& kram skumbanan ,

2008-06-03 @ 14:45:22
Postat av: Mikaela

Du har bra musiksmak :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback