london . sverige.

hahaha en kväll när jag var ehmma hos lisa med mina stjärnor. hade vi ett ryck. eller jag och lisa var sugna på ett gång cigarreter så vi snodde lillebror olles moppe och åkte och köpte , och den var inte stdadig kan jag lova e eller så var de lisa som var dväldigt ostadig. synd att inte polisen kom och tog oss. endast lisa hade hjälm körde i typ 60 och mitt över en gata in på trottoaren och in i kiosken. in kom jag garvandes och lukta moppe, han måste trott jag var dum i huvvudet. plus att jag skulle köpa snus åt lilla mallan brallan.. plus då fan inte actaluptos snuset som hon snusar eller hur det stavas.. så fick bli göötteborrgaaare..
rolig dag de där. sånna dagar saknas. när man är ledig från jobb och allt.




jag älskar helger i sverige. de är så annorlunda mot här iaf på sommrarna.
vi tjejer träffades på trädgården och till och med min mamma och magnus och magnus dotter malin träffade vi så vi alla tjejer satt emd mammi och alla och hade de jätte roligt må jag säga. mamma lärde väl ha världens baksmälla dagen efter kan jag tänka mig efter så mycket vin hon drack. :) but a love her anywaaaaaay. ja min mamma är verkligen bäst.
jag hoppas och önskar att hon kommer hit innan jag far hemmåt. vill verkligen det.


Kommentarer
Postat av: kiki

Sköönaste mamin jag svär:)

Längtar tills dagen då du kommer hem mitt apskaft!

Postat av: kiki

Ja men det är ju min ända lediga helg älskling...=( fy baby, bli inte sur på real.. okej?

me love u loads!

2008-06-18 @ 12:42:21
URL: http://colorista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback