london vanlig dag.

kors i taket. de är fint väder h'är i london för en gång skull. kunde man ju inte tro.

jag vill hem till sverige och sola och bada ju. som alla andra gör just nu. två dagar . sen tvingar jag med natta till motala och badar och blir lite bruna iaf. klarar inte att vara vit längre -. plus att de kostar sjutk dyrt att sola här.

de trodde jag fan i mig inte. 6 -9 minuter går på 10 pund. och 10 pund är ca 150 kr .mm då kan ni tänka hur vit jag. hello ghost. förra sommaren bada jag inget alls? är inte de lite sjukt.

någon som vill komma och hälsa på mig i juli ? snälla. vill ha lite sällskap .. ni bor hos mig. ni betalar bara för att gå ut och shoppa :)  come and now. ta tag i era feta ärslen och kom hit och gör mig glad. haha..

jag har fortfarande ont i magen och ont i hjärtat då och då. har haft det sen i söndags. vet inte vad det är måste nog gå till doktorn och kolla mitt ekg och blodtryck osv. ush. får ta och göra de när jag ör hemma i sverige. men jag torr de är för jag är nervös eller stressad över något.

ne nu ska jag ner och laga mat sen ska hannah till dagis.

have great day. fosho.
 
just nu känner jag mig som den här låten i huvudet.



missy elliot- shake your pom pom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback