london weekend..

the weekend.
startades med att jag åkte och träffade josefine, en rolig figur som är au-pair här i london också..
vi pratade lite på msn innan och bestämde vart vi skulle tärffas och vad vi skulle göra..
och vi ville ut samt som vi ville kolla på sex and the city filmen.. så hade vi ju absolut ingenstans att förfesta..
så vi gick och köpte sprit och köpte läsk bukar och fyllde upp dom med och satt där med tre dunkar "läsk" och söp oss fulla på bion. kan säga att de va grymt kul. och folk som satt brevid oss. höll för näsan för att de stankl, de ber vi om ursäkt. men de va roligt. sedan far vi till maya och festade där.. hela natten. sen tåget hem till joss och va inte hemma förns klockan 6 på morgonen . sjukt trötta..

lördagen var de upp .. in till joss´s stad och checka läget. va jätte mysigt liten del på landet.
gick till tk maxx och hittade en jätte fin stjärnklänning , och en converse t-shirt ja den va 3 xl u know me.. tackar vi mamma för. hon är bäst.
hem på bomangen för då var de göra iordnign hennes au-pairbarn till 80-tals disco i  en lokal i harpenden.  haha sminkade en engelsk liten tjej. hon var så sjukt söt. fräknar över hela ansiktet exakt som jag vill ha..heh..
sedan hem och gjorde iordning oss. för att gå till amika. men vi had eingen ork. vi var helt borta. så vi far hem till mig och kolla film, eller vi hann inte ens kolla film för vi somnade på dirren.

söndagen upp och hoppa. vi åkte till harrods och kollade. jag har aldirg hittat så fina klänningar i hela mitt liv, och dom var på rean och de kostade över 300 pund. hittade min drömklänning min leopard klänning. dolce tror jag de va eller så var det roberto cavalli. måste vart cavalli han har ju bara djur kläder. me love. hahaa..
sen . kom vi , till paradiset. skorna :o.. jag doooog. ville inte ens kolla. ville ha alla.. men men.. är man inte rik så är man inteoch speceillt inte som au-pair haha.. 1000 kr i veckan. sparar man så har man.. men jag är icke de .

min helg. nästa helg återstår och se om sofie kommer eller inte. jag hoppas på allt att priserna sänks :( jag vill ju att du kommer.. 

aja, ne nu ska jag kolla tv. vi hörs då .
ses hemma i norrköping om två veckor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback