london. yey..

oj vad dagen har sprungit iväg.
tog hannah till dagis vid 10 fotografering, stolt över henne hon ä'r så duktig
så  gullig . sätter sig direkt framför fotograf kvinnan och bara ler. hon älskar att bli fotad.
lovar att hon kommer bli något stort när hon blir stor. lovar. och så fick alexander vara med och fotas
han var lika duktig han. så bra uppfostrade är dom.
efter de gick vi hem och åt och lekte lite . alexander sov så jag somnade jag emd framför tv:n .
sedan far jag ocg alexander in till west ealing och kollade lite. jag var också inne på sansbury och köpte bfrukost till syrran och pascal och maloin som kommer. de kan ju inte vakna utan något mat i magen. för känns fel att de ska äta nmereifrån.. så jordgubbar och yoghurt sätter väl inte fel när ni kommer:) ?   fan vad jag har gått idag. gått till est ealing och sedan vidare till ealing broadway. fick lite träning för en gång skull och jag svettades ihjäl. sjukt varm ute fast molnigt .. p¨

åvägen så var de typ en man eller nåt som skulle gå över ett övergångställe och då ser jag han stå där helt förvirrad jag kollar på han typ. vad är de där för chack monster men han stod och leta efter sina glasögon han hade tappat mitt på gatan så jag såg att de va det han yrade omkring som en galen höns efter så jag tog upp dom och gav dom till han. han tackade och jag fortsatte att gå . efter mig hör jag hur npgon ropar. exuse me ! exuse me! jag v'nder mig om de va mannen . han tackade en gång till och fårgade om han fick bjuda på tea. menade han tee or tea? middag eller te? jag haha garva till lite och sa nej tack , typ (jag har unge med mig, vad förväntar du dig? oftas brukar man ha en man om man går med barnvagn) nu låtsas jag som om jag äör mamma till barnet och har en man haha.. så blrjade han prata om pengar . tup "i got money i. bla bla lba" jag bara oh no its okey thank u anyway bye bye.  han måste vara waaacko.

primarket har öppnat inne i ealing och jag va inne och kollad elite. jag HITTTADE MASSA. men måsye spara pengar.
men måste fan messa pappa om lite pengar nu till mix och de kommer funkar inte. redan gjord av med 20 pund (260) kr på mat:s och latte.. igår skulle jag tärffat leon efter att han hade vart och fixat med sin bil men de blev så sent så de blidde inget av. och jag ahr ju inte så myclet tid över nu i helgen om inte nästa vecka. ..

ne nu ska tristan och sussane gå ut och äta så jag ska lägga children ..
vi höööörs då. :)  föresten är de rätt själv att vara själv här. man f¨år ta så många egna intiativ våga mer. de är roligt.


x je



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback