london elektro style

fasiken vad jag vill vara kille. jag vill vara kille och gå med råhäng och värsta frillan och ha världens största t-shirt
och ha lite skägg och så ska jag vara halvmörk och ljusbruna ögon och vara fett hett. kanske jag skulle dreeds några
och fetaset glasögonen och en grym keps bara sätta på sig sådär ibland när frillan är fuckt.  visst kan jag klä mig så om jag är tjej too, men de är fan i mig inte lika hett. så nej.. de funkar ej så.
pharell är en stilikon . killar klä er som han. tatuera er på armarna . inga löjliga stjärnor nu. men god. vad sexigt det är med killar med snygga tatueringar. smash done.



Kommentarer
Postat av: kiki

han är GR my man pharell..

men baby du ska inte bli man.. :p

love u


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback