london midsommarhelg

jag har en sån förmåga att lägga mobilen någonstans och sedan inte hitta den. de har fan pågått i flera år nu.
är jag störd eller ? har jag minnesförlust ?. jag tror jag nästan har de faktist ,för ibland kommer jag inte ihåg riktigt vad jag har gjort på dagen. mitt huvud hänger inte riktigt med mig ibland. de är ju faktist väldigt lustigt. jag är utveckligstörd.
jag tror jag har  haft dyslexid? hehe, ne de kanske jag inte alls har haft. skojja bara. inte roligt.


sumering av helgen.  torsdag jobbade jag sedan åkte jag direkt till liverpoolstreet och mötte tjejerna. haklva gänget åkte till emelies hus och de andra till mitt. vi gjorde iordning oss och åkte (nu kommer de att jag inte rikgit kommer ihåg vad vi haer gjort och sitter och tänker i hundra år ) till soho och möta de andra. vi gick runt checkade läget. men inget roligt i spho bara house music. inget för oss.. sedan drog vi till lecester square ich kollade och picadilly fan köttmarknad .
alla var på en . go here itt the best club. and everybody told us that they have the best ckub ever´. vi blev uphokkade av ett par grabbs som de lät grymt faktist prenthouse fyra npning med hiss. men vi fick stå i kö och då gick vi men d sprang efter men vi bara nee fan orka. det va dålogt gjort utav oss för vi var där på fredagen och de var de bästa utestället jag varit på. so fucking amazing.
så vi gick till playroom ett annat ställe med mixad rnb och funky house music. de va inget vidare brukar vara rätt okey när de andra var där men men.. musiken gör mycket faktist. sedan var de dags för hemgång.

fredagen. upp tidigt efter en natt på golvet. de blev lite trångt i sängen . men gjorde inte mig något. sov rätt gott ändå. sedan var de bara att åka in till stan shoppa shoppa..
sen dags hem och göra iording oss för midsommar firande hemma hos emelie . hennes roommate och hon hade fixat och styrt ihop ett rejäll grym midsommar, med midsommarstång ioch mat tårta och hela köret de va mysigt. bara de att jämt när man kommer till midsommae oich midsommar maten så börjas de tänka på morfar :( tår i ögat . han var den bästa som föddes på denna jord. sedan var de dricka dricka. och ut. vi gick till prenthouse 12 tjejer och åkte hissen upp. lite skräckslagen kom in vid vip ställen och helt plötsligt kommer champang och hela köret. och utsikt över hela picadilly. helt sjukt. de tråkiga var bara att de stängde kl 2? hallå? . men vi fortsatte till  en rnb klubb som var grym den med eler muskken var grym dräför stllet vart grymt. sedan hem.
 lördag. upp och hoppa in till camden market, inget att hatyp vi pkte till covent garden fortsatte till staden carnaby street osv. sedan hem och sedan ut och äta. klockan blev sent alla var helt sega,. i tog taxi hem claudia och tessan följde med oss hem .
söndag sedan upp och hoppa in till brick lane där emelie bor . vi gick runt där bland marknaderna . allt var second hand och de är helt sjukt vad fina grejer de finns oh så dyra dom är . förstår inte hur de omförvanldat hela second hand grejen,. de va ju för fattiga persons förr i tiden, de som skulle ha råd att köpa gamla kläder. nu? nu, är de dyrt som satan. och alla köper de.
följde de till liverpoolstreet och sedan var de iväg till stansted igen och till ljuvliga norrköping.
grät en skvätt för alla saknad redan. vill vara i norrköping. men stå ut jessica inte långt kvar nu :)


de va iaf en bra helg med de finaste.
vi hörs då.. x jess

Kommentarer
Postat av: Jessica W :)

Hej baby! Hoppas du hade det underbart kul med alla tjejer, saknar dig så mkt. längtar tills du kommer hem och då börjar på bikbok igen. längtar längtar längtaaaar!!! Love U giirl. Puss

2008-06-23 @ 19:17:31
Postat av: Anonym

Hej baby! Hoppas du hade det underbart kul med alla tjejer, saknar dig så mkt. längtar tills du kommer hem och då börjar på bikbok igen. längtar längtar längtaaaar!!! Love U giirl. Puss

2008-06-23 @ 19:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback