london . lisa

OJ. dagarna går fort..
sjukt fort.
tack och lov att jag har lite planer för helgen iaf, så slipper jag vara själv.

en sak. Lisa det är sjukt ensamt här utan dig.  jag önska du var här med mig. så vi kunde gå ut och vandra på golfplanerna och inte komma ut och bli blöt om fötterna . bara vimsa omkring och få telesamtal man inte förstår och sms som man bara what. "lisa snälla skriv åt mig, du är bättre än mig på de-"  eller bara kunna komma till dig eller du till mig efter vi slutat och sitta och snacka. gå och tjuv röka lite så inte familjen ser det. bara vara ..
vad gör jag nu lix efter att jag har slutat ? sätter mig framför datorn , sitter läser . sätter på tv . städar. sitter och blir fet.
jag går inte ut och går som jag egentligen skulle börat gjort för 4 måpnader sen. men vem fan orkar det.
jag saknar våra trevliga helger, varje helg var en överaskning. vart skulle vi sova? esh de fixar sig. våra egna små förfester som var så klockrena. fast jo jag vet lisa att jag var seg på att göra iordning mig. våra hemligheter hahaha..
pimpla vin på tuben. åka till soho och festa till housemusic . som vi typ egentligen inte gillar.  våra män på tuben.
"hitta en plats där det sitter snygga killar, okey ? "high heels. vitt vin och rött vin.
ohooo. kan du bara komma hit NU.



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dig min jess.. Våra tider, du och jag.. får göra fler sådana här hemma sen.. och vidare i livet. Snart ses vi och gud vad jag längtar.. och den där ragatan (du vet vem jag menar) ta henne som ett skämt, för det är hon! Och krama Oliver och hälsa från lisa, jag saknar honom sååå! Du är bäst

2008-06-25 @ 17:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback