london. ingeting att görA.

samma gammla vanliga när man är tillbaka . en skvätt tår och världens hemlängtan.
världens ensamhet är jag i just nu ju. fy! men jag har varjefall någon som
kommer och hälsar på mig varje helg innan jag far hemmåt :) FÖR GOTT till svädiland.
De jag saknar mest nu är att bara kunna vara hemma ringa tex syrran. "kommer till dig vi ser film" med fetaste godispåsen och läsk. på ett sätt är de bra här kan jaginte äta något godis alls typ. inget gott förutom skittelz. som är förbjudet i sverige . "för mycker färgämnen" haha löjligt. men men kan fortsätta att drömma i ett par veckor till. och sluta klaga.

fan vad jag gillar luella bartleys collections alla sommar våren hösten vintern. grymt fräsh designer.
    

sen ska vi inte snacka om betsey johnson . hon får man en kick utav. hennes insperation. mönster .
plus att hon är grymt cool.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback