london baby

hello..
dagarna känns som att de går fort, gör dom eller inte ?
jag fick träffa lisa en liten stund på fredagen, då marie och lisa gick förbi för att säga hello..
så då bestämde vi att vi skulle ses på lördag och åka in till oxford circus och åka till top shop.
så de bar av 11.09 tåget in till the town, först vi ser är  TOP SHOP. självklart går vi in dit först.
hitta förbannat mycket med kläder och skor väskor massa snygga glasögon, men jag tänkte efter när jag var där inne väldigt duktigt gjort utav mig som bara shoppar bort alla pengar, att nej ska inte göra av med massa och handla massa som jag inte kommer andvända, liksom när ska jag andvända allt? de kommer ju bara vara på helgerna och på helgerna går vi ju inte ut varje helg.. så då täknte jag att jag vöntar till sommaren och innan jag åker hem för då kommer äönnu mer nyheter in.. men jag köpte en bh och sedan födelsedags present till syster min som fyller 23 år på lördag, och usch jag som alltid brukar vara med och fira henne. jag hoppas iaf att hon får en toppen födelsedag och blir nöjd med mina fina paket, egentligen vill jag bara ringa och säga va de 'r för jag är så störd haha!.. föresten så hittade jag en tröja på beyond retro eller en jacka.. svart skit snygg, fast på baksidan står det datch pitch softball, jag undrar om jag vågar gå ut med den i london så ingen står där bakom min rygg och garvar sedan:p lite komisk skulle de vara!
men vi gick runt och checkade läget överallt och jag älskar bara london stad, kärlek ..


idag söndag så var jag barnvakt åt alexander och hannah själv, eller jag skulle ha varit med lisa kom och hjälpte mig tror det behövdes första gången med två små barn, men det gick suveränt.. jag börjar gilla läget!
tur som det är så är inte föräldrarna så morgonpigga, thank god.. jag har verkligen kommit till rätt familj:)
idag bytte jag blöjja på alexander för första gången.. det luktade inte gott.. men jag börjar snart fundera på att sjäölv skaffa kids? NOT! vi hade det kul idag !
jag adopterar dom när de är i ungefär 3-4 års åldern istället, nedå!
sedan kom the parents hem och jag och lisa gick upp på rummet och gjorde iordnign oss lite för att åka på bio, vi såg en film som hette  The Other Boleyn Girl med scarlett johnsson och natalie portman, det rekomenderar jag starkt.. den var väldigt kunglig bra film!  det handlar om en kung osv..


nästa helg är jag ensam i huset eller lördag till söndag, så då hade lisa och jag tänkt att gå ut en sväng och kolla
läget :)  känner på mig att de kommer bli en sen natt eftersom lisa inte har vart ute på en hel månad, en vit månad det tycker jag är starkt utav henne! jag längtar, men dagarna får ju fort? så.. snart helg igen!
och så får jag inte glömma att jag och lisa ska till portobello road på lördag kolla den stora kända marknaden som jag har längtat efter hur mycket som helst.
allt från second hand/ vintage till mat, går ju inte bli bättre! im fucking loving it!

ne nu ska jag gå och lägga mig och kolla på CRASH som går på tv :)
kiss and goddbye..
snälla ni som läser kan väl ändå komentera lite så de blir roligare att skriva.. känns som jag skriver till en vägg..



      
      
mitt rum
-      mina monkisar :)

Kommentarer
Postat av: JESS

Hallå! vilka sötisar barnen är! är det verkligen så grönt redan? puss

Postat av: Josse

hoppas du har det bra! :D

2008-03-10 @ 12:41:33
URL: http://josefiineriksson.blogg.se
Postat av: natta

(K)(L)

2008-03-10 @ 17:32:12
Postat av: Frida

Fan vad jag saknar er, men ni ser ut och ha de underbart. ÄLSKAR DIG JESS

2008-03-10 @ 23:06:44
URL: http://www.fridarunnman.blogg.se
Postat av: Becca

oh härligt du verkar ha de :) hoppas du har det bra! Söta kids :)

2008-03-15 @ 10:46:32
URL: http://vulnerablee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback