london baby

jag känner att jag vill ha lila ögonskugga till helgen
men då blir jag så blek? hum, får fundera på det.
röda naglar? ne jag tycker jag ser så tantig ut med korta avbitna naglar och så är dom fula,
svart eller vit får de bli..varför jag skriver de här vet jag ej, jag är happy and tired today.

jag längtar till helgens balader.

idag låg jag uppe till klockan 7-8 imorse för att jag kunde verkligen inte sova, jag var nervös?
och ville prata med mamma, hon är nämligen i thailand så jag fick vänta tills klockan var rätt tid för henne..
men som tur var  började jag jobba kl halv 2 för då kom tristans mamma, så idag har jag pratat enegslak ungeäfr hela dagen och de har varit kul, jag förstår henne grymt bra. hon var rolig att prata med..
hon hade snygg klädstil, hon hade ett guldhalsband av stål runt halsen snygg ring massa armband en typ guldiga brons jacka och skin brallor med en röd, brun topp till.. shysst stil tyckte jag. och hon diggade mina tiger gummistövlar, ni ska få se dom någon gång..
men hannah har iaf fyllt år idag så förra helgen köpte jag present åt henne, jag och lisa var i kingstone..
de blev en lila med glitter hello kitty tröja och en lila mörk kjol till med vita strumbrax
och hon gillade de alot, och då böev jag glad att hon tyckte om de kläderna..
så fyller ju alexander ett år 8 april då köpte jag ett par bjärrlor el va det heter , för han tycker om ljud ochmusik .. så¨de får han när han fyller år..
vi skulle egentlig haft barnkalase med massa kids här idag och föräldrar men hannah är lite krasslig så de blir den 12.e istället dagen efter min födelsedag så då blir de real cake..
hehe..

jag längtar till helgen redan !
men dagarna går ju faktist jätte fort..
men nu ska jag städa mitt rum..
för mitt hår fäller ju inte lite hår,hela badrummet är totally hair everywhere..

ciao so long

image738
 image740

Kommentarer
Postat av: MANGO

Gud va söt du är :)
hihi mja Greencha är coolt.
men så dyrt för mig,
skulle typ bara få en t-shirt för
hela min månadspeng haha. :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback