london

hej där hemma!
dagarna går otroligt fort, och det är både negativt och posetivt.
i måndas kom jag fram vid halv 7 tror jag klockan var i london, men svensk tid halv 8
Sussane kom och hämtade mig på stationen i hanwell..barnen var i bilen också.
när vi alla hade satts oss i planet roppar de upp att planet måste stå kvar ett tag för kraftiga vindar i london
så vi skulle vänta och plus att de inte hade någon personal i london som kunde hjälpa till på heatrow flygplats.
vi landade väldigt bra och allt gick bra.. jag skulle följa skyltarna till airbags så jag kunde hämta min väska, men istället följer jag airplane connection nåt i den stilen och lömnar fram min biljett och killen säger, " do u have right ticket? because on this ticket it dont stand that u gonnna flight some more?"
- "ehh, im not gonna flight some more?"
- ok, fall the arrivals..
jag gick heeelt fel. men sen hittade jag. och hittade min tynga väska som vägde 29 kilo
och yes jag har fortfarande träningsverk i armen ..
det var lite svårt att hitta till alla ställen, efer jag hämtat min väska skulle jag ut och komma till en biljett automat så jag kunde köpa biljett till tåget.. gick bra! sedan hitta till tåget:S god, de tog mig år och dar men sen hittade jag..
sen ringde jag bara sussane och så var ja framme.,

i tisdags igår, så fick jaglite sovmorgon till kvart över nio, vi skulle till gymnastiken med hannah vid kavrt i tio skulle vi ta bussen, och ja jag gör iordnign mig fort. lämnade hannah på gymnastiken som pågick i 45 min, och medans man vöntar på hannah så sitter man ie tt rum precis bredvid och pratar med folk eller med alla andra mammor som är där med sina barn. så himla kul. men jag och sussane satt bara och pratade för de andra verkade så uppnosiga tyckte vi!
sedan så gick vi till ealing och kolla lite och kolla efter ett telefonkort till mig, men allt skulle vara bundet och man var tvungen att ha baknkonto, men jag behlver ju inget bankkonto. onödigt om jag ska skaffa det.
så de blev inget ska köpa ett vanligt kontantkort på de och fylla på som vanligt med pnegar. återkommer med nr.
sedan gick vi och handla lite yoghurt och juice och åkte hem emd E3 bussen till hanwell ..
Vi gjorde iordnign lite fika och te satte oss och pratade. Hannah älskar kanel grifflar precis som jag. så det var gott!
sedan så gick vi och ficade internet till mitt rum och min adopter funkade varken i uttagen här eller till sveriges kontakt, måste varit en rikigt undelig än. så nu har jag redan internet :) skönt på mitt rum också!
sussane ropade ner mig och vi skulle gå en promenade runt området så jag fick se hur det såg ut så jag hittar till alla lekparker och till dagiset osv. så vi gick och lekte lite så de fick röra på benen lite.
alexander är sjuk så han rörde inte så mycket på sig. och nu har alexander smittat mig också, så jag ligger här i sängen lite småkrasslig. men sen gick vi hem och gick förbi lisas hus kollade bara träffade henne inte.
och sen bar det hem flr mat och medans maten lagades och medans sussane lade alexander som tog ett tag, så lekte jag med hanna i 2 timmar, sedan var maten klar, kyckling med ris i curry och kokosmjölk, jamii. jätte gott.
sedn var jag väldigt trött och gick ich satte mig vid datorn och sedan somnade jag.

onsdag idag , vaknade jag rätt så pigg skulle gp ner och hjälpa tvätta hannah, då small de bara till i kroppen , blev helt kallsvettig kunde inte stå upp och ville bara spy, så sprang upp och la mig direkt och har inte rlrt på mig sen dess bara legat i söngen, men tackj och lov att jag inte spydde! blää!
såå idag har säöngen varit min dag!
hoppas de går över tills imorrn för vill luncha med Lisa och kramas med henne :) och ge henne svenska gooodiset.

nu ska jag läsa lite gossip girls.
f¨åramma skicka boken den sista 8.onde boken troligen inte kommit ut ännu. men snart hoppas både jag oh lisa..

kram banan.. hade bra

Kommentarer
Postat av: Anonym

va roligt allt låter, förutom att du vart sjuk! :) du ser, jag sa ju att du skulle klara dig bra gumman

2008-03-08 @ 14:32:02
Postat av: Anonym

/ nessa

2008-03-08 @ 14:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback