london

min dag :
oj hehe denna dag har ju inte varit så rolig..jag vaknar halv 7 somnar om vaknar halv 10
vaknar 1 somnar om vaknar 13´34.. sedan desshar jag bara legat och kollat på bloggar och kollat ut på regnet och lyssnat på det underbara ljudet av regnet som faller mot fönsterbläcken och oskans bomrande.. jag skulle egentligen ha åkt in till ealing brodway idag och tagit en kaffe kollat in top shop och musikaffärerna, hvm tex.
jag såg solen skina jätte fint, sen dog den.. regnet tog över.. och då dog jag med, jag la mig tillbaka i sängen och bara suttit här.. när man inte gör någoting så tänker man, jag tänker just nu att jag är ensam? hehe men jag är glad för det.. inget jag klagar över! de är bra att vara ensam ibland man får tänka osv..
men tänkte åka dit imorgon istället då är det mer öppna affärer eftersom de är röd dag men lördag var det tydligen inte som de här? eller vad vet jag!
jag har ingen anning om jag ska ut idag träffa en vän, fårse men kan bli på lördag istället för idag, har ingen ork till att ens göra iordning mig.. de tar på krafterna att ta hand om små barn :)

Är det ingen som funderar på att komma hit och hälsa på mig :) ?
skulle vara roligt om någon kom, för har då pratat med sussane och hon sa att de var absolut okey om någon kom över en weekend och hälsa på. sen vet jag ej ifall två st fick komma och bo hos mig, men de tror jag inte var några problem, men skulle vara roligt om ni kom, jag har ju stort rum dubbel säng kyl  toa dusch osv. precis som en liten lägenhet.. kom till mig..
vet att jag har bara varit borta i 20 dagar men jag ändå att någon kommer ju.. ska visa er runt lite!

ne nu ska jag någ gå ner och ta en macka eller två och sedan blir det middag och antagligen film för mig själv om inte hannah vill komma och joina mig.. söt tös..

ciao
xx jess

Kommentarer
Postat av: kiki

jag kommer att komma mitt hjärta.. be sure!
mucho love

Postat av: lisa

du klarar dig galant min pärla.. saknar dej redan! LOVE YOU

2008-03-22 @ 07:57:20
Postat av: natta

du låååååter så ensam.. å jag saknar dig,,,, FAN

2008-03-23 @ 19:12:11
Postat av: Anonym

jag kommer och hälsar på, de lovar jag dig. säg bara när jag får komma? :) kolla upp precis, kostar 149 kr ifrån skavsta! ;D miss u.

2008-03-25 @ 17:54:29
Postat av: jess

hhehe och vem är du då? :p

2008-03-25 @ 18:19:54
URL: http://Jessiettparskor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback