jess and jess

det är redan tisdag imorgon, tiden går fortfarande fort as hell. fuck that . just poke that.

jag åkte och hömta jessika på liverpool och missa sista tuben ofcourse
sätter oss i en seg taxi hem kosta mkt med pund, men vi kom fram tillsut..
låg och prata hela natten, gick upp åkte till stan och shoppade loss.
kom hem , drack vin gjorde iordning oss stack till en förfest och sedan in
på lechestersquares heataset klubbar, big club. no pic . sorry !
sov gott, åkte hem . åkte runt checka, kollade film med massa massa godis. as gott .
söndag gick på hela soho gatan tills vi kom upp til, oxford street. jessika handla ärselt av sig.
vi väntar till onsdag ännu mer, urban here we come.
är nämligen ledig onsdagen .. så pang!
jag tycker att top man är väldigt bra! fråga mig inte varför, de är hemligt..
idag jobbade, va in animals parken  tog de supafly lugnt. grymt varmt ute idag, 25 grader i solen, den ni !
yes jag är utomlands.. imorgon kommer nog bli en funny day, först ska vi till gumpan med hannah och alexander
och efter de ska vi på en Casting, mark and spencer casting , barnen ska fotas .. hoppas de blir uttagna.
idag har jag gått upp ännu ett kilo, de här tre månaderna har jag gått upp 7 kilo tror jag. yes im big now.
så blire när man äter pringles varje dag.
nu sover jessika här brevid mig, dags för mig att också sova nu ..

10 maj är jag i norrköping, eller 9 maj på hugo eller otten ;) jag längtar.



            

Kommentarer
Postat av: sandra

min lilla sorkunge:D hoppas du har det bra gumman=) saknar dig

Postat av: kiki

ÅH min stjärna!
Om du då saknar mig, vad tror du då jag gör??!!
KOM HIT!!!!! me miss you long time!
Kärlek!

2008-05-06 @ 21:17:27
URL: http://colorista.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback