london back in town

det är sjukt vilken hemlängtan jag har, fast de fikc jag ju förra gången också när jag skulle åka hem.
de går väl över när lisa är tillbaka hos mig. för juts nu känner jag mig väldigt ensam fast att jag precis kom hit.
men de kändes så ensamt, satt där på bussen  SJÄLV flyget SJÄLV tåget SJÄLV och tuben hem SJÄLV och min köra mobil som har sådan underbar musik ioch lyssnade SJÄLV.
när man kommer hem såhär några dagar märker man vilka som står en närmast.
och jag behöver inte skriva vilka för jag själv vet vilka de är, och jag är längtar tills jag får träffa er igen. de är inte bara vänner jag pratar om . finns personer/person som förgyllde min dag/mina dagar jag var här .
ush. jag vill att hemlängtan ska gåöver..  och jag saknar mamma mer och mer för varje dag .
och min underbara rufsiga katt. och jag saknar att bara sitta på trädgårn och snacka massa ajs skit om allt och bara garva så man nästan kissar på sig.
aja de är inte långt kvar. men de är en sak som får man att bara vilja åka hem nu.. du du du du.

ja jag har mens. !!!

de dagar jag var hemma var klockrena, jag var så glad att träffa alla..
jag var med natta varje dag och de kändes precis som innan jag åkte..
umgicks 24/7 :) min sunshine.
malin mitt hjärta . min stjärtis. duärbäst.

ne nu ska jag fortsätta kolla på girlylicis kan fortfarande inte stava det:)
men de börjar 21 maj i sverige, de är grymt kul att kolla på ..


ne , sov gott ciao


image799

Kommentarer
Postat av: Nattis

tack =) det är en 2a på 68 kvm =)
Förstår att du har hemlängtan ibland det är ju fullt normalt.. vet att de e massa som saknar dig här hemma.. MEN london blir ju en erfarenhet för dig. . Ta hand om dig nu =) puss

Postat av: Natalie

de va bäst underbart sjukt kul när du var här hemma.. Like the old days.. Kämpa på det sista.. syns snart.. å du vet vad jag sagt om hur du ska fixa så du kan komma hem igen snart... kärlek syrran,,

2008-05-14 @ 22:46:49
Postat av: micis

kärring! JAG DÅ!? din älskade syster;) för lite bra är jag väl ändå trots att jag kan va lite hemsk mot dig( men de e du ju värd då;)
smack that xxx

2008-05-15 @ 22:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback