london hatisk

jag hatar att inte kunna bestämma över sina känslor :( .. jag vill inte ha de såhär..
den veckan jag kommer till norrk kommer ja? vad kommer ske då. hur ska jag ta mig till.ska jag skita i det/dig.
ger du mig förhoppningar? :S  DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ. bara DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ..


och jag är på dåligt humör nu också har vart hela veckan typ. inget kul. jag är på dåligt humör för de är studentvecka i sverige nu och de den jag typ har velat vara med på hela tiden. men nej nej. jag är här . helt ensam en torsdag kväll. de är ju så. just nu vill jag supa mig full och ha kul som alla andra har. ser på deras fb och bloggar hur roligt dom har och hur vackert väder det är. ojh men här är de ju fan barar regn. stick väderkatastrof. fast de grymt varmt. 20grader och regn go for it.  och jag önska jag också¨tog studenten. men får vänta till nästa år för då ska jag vara med natta på hennes student 24/7 skiter i.  men grattis till alla studenter :) fy fan vad kul ni har de .. CONGRATS.

ciao.

Kommentarer
Postat av: bay bay

må bra shawty!.. i miss u!

2008-05-30 @ 01:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback