london lägenhet

är jag så dum att jag inte ser skillnad på owen wilson och matthew mcconaughey ?

idag har jag varit ledig hela dagen eller vid 7 la jag bara barnen till sängs så sussane och tristan fick gå ut och äta lite umgås med varandra som de inte hade gjort innan jag kom. så de blir jag glad av att de får mer tid att spendera tillsammans.
så idag nästan hela dagen har jag suttit och planerat och trixat . kollat alla hemnet bovision osv. kollat in lägenheter . ettor som man kan köpa. tror jag kommer köpa istället för att hyra. de blir någ bäst så. nu är de så att jag måste komma in i vuxen livet. de är dags nu. de känns posetivt. mycket skönt faktist. men då måste jag prata med pascal om jobb och annars har jag några andra work på g.  kan inte vara extra längre, måste vara deltid eller heltid nu. men skeppare gatan var intressant och trozelligatan och massa andra så nu jävlar blir de gå på alla visningar. eller inte jag men mama och papa. slut pratat om detnu.

sussane kom precis upp och hämta baby monitoren. sen frågade hon om vad jag skulle göra på min juni semester så sa jag att de antagligen blir sverige. hon suckade och sa ska du inte resa någin annan stans , komma ut lite i världen.. det fick mig en tankeställare . men inte just nu. de blir efter jag kommit hem kommit igång med jobbet fått lägenhet . då kan jag börja resa lite då jag har sparat ihop pengar. så tummen upp för den.

ne nu ska jag kolla på en film med jennifer lopez . på engelska heter den wedding crasher, men heter något annat på svenska.

sleep tight. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback