london love

lördags jobbade jag . gick upp halv 7 skulle väcka barnen för sussane och tristan skulle åka på car boots sale marknad. ni vet sånt som är på himpa typ. sen åkte vi dit för att joina dom. de börja regna och vi åkte hela "familjen" och åt . sen åkte hem och grisa lite i min säng. gick ut och gick. lisa ringde vi köpte dricka och gjorde iordnign oss. vi skulle ut. vi gick ut och hade en riktig trevlig kväll. dricka vin p burgerking . vidare till bay bay och sebo.
zepranos väntade med transor på hela stället. lisa pussa en transa. transa bjöd oss på godis. vi hade iaf roligt.
söndag. oj oj. sov sov sov. gicm och åt åt åt. gick ut och gick lite . satt på parkbänk prata kärlek. med musik till. så jag fick vatten i ögonen nästan. smaka kanske salt.
och nu sitter jag här brevid min make. eller min sambo. kitty fick du heta.

JAG VILL HA KÄÄÄÄÄÄÄÄRLEK.  :(
massa.massaju.

    

Kommentarer
Postat av: Friida

Kan ni bara komma hem igen, Baaah saknar er så MYCKET

2008-05-19 @ 14:34:24
Postat av: Jenny

SNYGG-JESSI! Du kan väl inte ha några som helst problem att få kärlek!

Postat av: a bay bay

Neeh.. ååh.. I know the feeling..
U know where to find me shawty.. här finns massa kärlek

2008-05-21 @ 00:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback