london micaela

Detta är endast ett inlägg för min ÄLSKADE SYSTER.
som helt plötlsligt har blivit världens snällaste på de senaste året. blir nästan rädd för henne.
men de är skönt nu, när vi har kommit närmare varandra på senaste tiden, att jag kan säga allt till henne
utan att behöva vara rädd för vad hon ska tycka. och de är så skönt att ha en syster som förstår och bryr sig.

finns massa och säga om min bästa syster men sidorna skulle bli för långa.
är iaf glad att jag har henne och att hon finns där. hitta bättre!
ÄLSKAR DIG.



                                   image801

Kommentarer
Postat av: kiki

Älskade Jessica Ackarsjö!
Se all dena erfarenheten som en resa i livet..älskling du får inte deppa, livet är fööör kort fört.
DU ska komma till mig i GBG o ta med din vackra snälla syster:)
Du är så saknad, här sitter jag i Norrköping utan min Jessi. why? WHYYY?!!
Fucking miss ya mate.
Love u loads

Postat av: Tereze Kirch

nemen är de din syster? hon jobbar ju på monki:)

2008-05-16 @ 17:53:22
URL: http://terezekirch.blogg.se
Postat av: Anonym

FINASTE OH HELT UNDERBARASTE MICAELA!

2008-05-16 @ 18:11:18
Postat av: Frida

ÅH, vart finns de där örhängena att köpa? Jag har letat överallt men jag hittar dem inte :(

2008-05-17 @ 15:37:28
Postat av: jess

vilka örhängen
? :O

2008-05-17 @ 16:08:57
URL: http://Jessiettparskor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback