london muh

ush. ja så de kan gå.

lisa var här förut. vi satt snacka . skönt att alexander sov fick vi två timmar för oss själva hehe.
sen satte vi oss och kolla på newlyweds eller va det heter?. men fan vad dom är söta tillsammans. tyvärr inte längre.  sitter och laddar hem american beauty. jag kommer inte ihåg om jag har sett den eller inte . men har för mig att jag har de. iaf.
snart är de redan fredag igen. tiden går verkligen fort. vi är redan i slutet av maj. snart börjar sommar lovet i sverige. kul. jag kommer hem en vecka i juni. 6-15 antagligen. är ledig i en vecka. skönt. jag ska gå till treädgården varje dag . muh.  och s¨å har jag massa stuff och fixa. måste anmäla mig i af och a-kassa och skaffa bostadsbidrag. och sen fixa så jag får min älskling lägenhet tills jag kommer hem. blir grymt.  jag hoppas grymt mycket på att få den. jag vill verkligen ha den! inte hög hyra heller om jag köper den. vet mycket prat om den. men är så ivrig och jag är så uppspelt på att bya den. nog om det.

jag har checkat runt bland låtar. och nu har jag hittat min älsklinglåt. oj oj. den är bara för bra.




santogold. its a golddigger-

Kommentarer
Postat av: malin

ÄNGEL :D när kommer du hem nästa gång?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback