london nattuggla

jag vet jag är en riktigt nattuggla jag kan aldirg somna innan 1 .
fel. alltid varit så. men gör inte mig så mycket. mitt humör går fortfarande upp och ner.
heh. förstår mig själv inte på mig ibland. men som sagt lingonen är påväg. så de så..
ledig imorrn. blir följa med lisa och hennes familj där dom ska bo. ska bli roligt :)
lisas mamma kom i onsdags. roligt för lisa och skönt.
skulle med vilja att min mamma kom en helg. baa vi två shoppa äta och ha roligt. eller om magnus följer med roligt det med. men skönare med just mammi.. hoppas att hon kommer förbi en helg i juli :)
pratade med sussane idag. och jag slutar ju mitt allt här 24 juli . hon tyckte jag skulle utforska london lite mer. alla marknader och allt. jag måste hinna med allt.ett  måste.de skulle vara najs om mamma var med. hon hittar också.

jag har absoklut ingen anningom nör tubarna börjar gå på en vardag eftersom att jag måste ungefär åka halv 5 med tuben till liverpool som tar 35 min plus 45 min till stanstedt flugplats för flyget gpr halv 9 så jag har lite panik. måste ta reda på det.

om jag ska kolla på simpel life eller om jag ska ta och försöka sova?
men de va de jag skulle skirva ett inlägg för. ingen som vill komma och hälsa på?
bo hos mig. festa med mig i en hel helg. come an now.

sov dax sleep well.


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaha ska du bara hälsa på.. jag trodde du skulle stanna hemma då.. hur länge blir du kvar i London allt som allt??
Händer i helgen då???
hoppas ja me =) ta hand om di
puss

2008-05-30 @ 08:23:43
Postat av: kiki

Hej älskling.. blir ledsen av att se att du inte mår bra.. vill bara krama om dig.. HÅRT!
goding.. Men snart så ses vi.. då ska vi kramas o festa sönder ? så som bara vi kan? parklane? haha..
Men jag har sån lust att komma MEN jag har pank som en åsna.. knapt att jag har råd att komma när du kommer hem.. men har jag lovat så har jag..:)
BIG LOVE!

Postat av: johanna

hej love! jag kommer till london nästa lördag och stannar till tisdag. vi ska del sha lite ferre på lördagen och sen ska vi på the church på söndagen. häng på oss! vore skitkul att träffa dig :D

2008-05-30 @ 18:25:10
URL: http://jaghamster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback