london night

jag vet inte vad det är men jag är en person som måste ha en  id mig hela tiden. ringa prat bara träffas
tänk om jag hade åkt till london själv. ojh de hade ju aldrig funkat never in my life. ligger just nu checkar lite blogs kan inte sova. pratar trevligt med folk. blrjar snacka som blatte skånska snart. ja men visst funkar de på de viset.
känner att jag egebtligen måste sova. men jag hatar lägga mig tidigt. hatar lägga mig innan alla andra lagt sig. första dig på mig!. fattar ej själv. just like a elevator. ne nu har jag ändrat mig. inga mer pumps för min del. jag ska ha tillbaka min makalösa street stil. jag ska inte ha de där modebloggs freaks kläderna. orka följa något. ska fixa min skater style. såja. på den bara. hoppa på den. eller hoppa i den. no humanbeeee.
jag är väldigt trött och yr . yrar mest om ingenting. bara om mig sjölv som vanlogt. jag pratar mkt om vad jag ska göra vad jag ska hitta på vad jag läser vad jag äter vad jag skriver. är jag självgod måntro? kanske? . jadu .
har ni tänkt på en sak. pharell och maya (m.i.a) fan va dom skulle passa bra grymt bra. och deras muuussikka together. oj de sklle låta amazing?. tjejen som inte ens kan stava. men orka ändra då. nej har inte dyzlexi eller va de heter. de är som att jag är crazy_boy_15. jag tror jag är seth i o.c . mycket åprat om sig själv.
ojnuh. tror ni jag är onykter bara full av trötthet.

kommer hem 6-15 juni. tack för den. då ses vi då.

shu.,

image761 image810








image809

Kommentarer
Postat av: malin

det blir nog lite sent då tyvärr... vill ju ha den till studentveckan ;) varför kommer du inte hem 5? :( STUDENTEN! Men tack ändå honey :) Hur är allt där borta?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback