london no sun only rain

det är mycket hemlängtan i mitt huvud nu. men inget kan man ju göra.
jag går och räknar ner. hela tiden. men de är bara 2 månader och 15 dagar kvar.
plus så kommer ju lisa på lördag. jag längtar alot.

vill inte sitta och skriva negativa saker, men fan vad livet kan suga ibland ?
förstår inte hur visa personer kan göra de de gör mot en person. likaså jag gör mot en flera
personer. jag förstår inte vad jag tänkte med från början ? jag tänkte iaf inte långt. de är helt klart.
jag hatar mig själv för att jag satte mig själv i denna situation. inte visste jag att de skulle vara såhär jobbigt.
inte visste jag att de gjorde ont. sånt man får ta! som natta sa , hoppet håller en vid liv.  hopper håller humöret uppe. allt handlar om de.

esh, ska ta en heldag för mig själv imorgon och bara tänka och ha de roligt för mig själv.

hade bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback