london ohwe

om jag satt i fängelse skulle jag ta livet av mig. fy farao. vem skulle stå ut i ett fängelse? om man inte plugga iofs eller träna? eller langa snusk eller döda folk. nu kanske jag tönker långt. tänker dock just nu på oz. eller kanske?. hur vet jag hur de är i svenska fängelsen? dono.  ey fuck it.

kära nära söta luffisiga vänner. ni är saknade alot. ses vi i juni ? japp.

sådär ja. nu gäller de bara att hitta en superläckerlägenhet. hittade en vid min sis mix. skepparegatan . trozelligatan. gäller att fixa de här. oj vad jag hoppas att jag kommer ha vönner hos mig jämt. för inte tönker jag sova själv om nätterna unga damer. se till att sleepa hosmig då.

ne . upp halv 8 imorgon. ingen rolig tid.
ses då.
shu. later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback