london ohyeah

ye right. ta en öl på båten och chilla.
båten hade blivit av med sitt license så var öppet till tio . så vi satt där i en halvtimme. fortsaatte mot den andra festfyllda båten.oj de va  ganska drag. vi träffa på en britt som älskade sthlm. älskade svenska tjejer. men hey vem fan gör inte det. vart man än går och säger att man är svensk såär man popilär.vidar till zepranoz. hela stället va fullt av svenskar och new yorkare. riktigt coolt. britten joina oss ända till zepranoz. cool snubbe. kvällen va het.

lördag. åkte till carnaby street. or gick från soho. abbs handlade en jacka lisa två tröjor från american appel.och jag är lååååång klänning. vi åkte aldrig hem. utan satte os soch åt och började dricka. bara fortsätta. vi åkte till camden town till the proude. a huge place. amazing. de va som att komma till ett stall och i varje såndär vad de nu hetr som hästar står i. så var de barer el folk som stog inne och dansa och jises och ett band var där och uppträdde vet ej vilka. en lugn lokal för bara lite lite folk. vi hittade oxå ett gäng grabbar som var so gaaaah. de va de här som gällde. duuuuuuuuuuuuu dududuuuuuuuuuuduuuuuu duuuuddddduu udddud ddududududud  dddduuu dduuuu. typ lets go fucking mental. och jag hitta min man som jag ska gifta mig med. nya nick lancey? heter han så . som var tillsammans med jessica. de va matcho nick and jessica. han var grymt lik.. vi gifter oss snart. ironisk.
 söndagen var ingen höjdare. skulle upp och jobba kl 10 . fy farao. sliten. javist.

                                

Kommentarer
Postat av: kiki

gr gr gr.. HEEETA män för fan!:D
haffa!!!
me love u

Postat av: Becca

ooh roligt ni verkar ha det då =D

2008-05-27 @ 13:48:12
URL: http://vulnrablee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback