london pain.rain.

denna dag var väldigt seg. eftersom att de regnat hela dagen så går de ju absolut inte gå ut och speciellt inte nör de är ungeför storm ute. så de fick bli inne lekar. ohminherre. jag har så dålig fantassiaa så rita kolla film modelllera dansa till barnmusik och ja . äta .äta . äta ... imorrn om de regnar så kommer jag inte ha fantasiaa till något mer. plus så har min rygg gått sönder känns de som. orkar knappt lyfta alex. men han är ju typ en liten tjockisunge så aah. men ändå.pain. aja. ska nu söka på lekar tills imorrn.


Kommentarer
Postat av: Nattis

haha jo visst såg hon
crapig ut brittan =)
hur har du de då jessi??? brukar läsa här lite då & då så jag ser att allt e bra =)
hörde att du skulle komma hems nart =)
ha de bra =)
pussss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback