london sms

nej men de är ju kul att få samma mess som en annan person har fått.
det är gulligt ;) fortsätt så. så får vi se hur de fortsätter hädanefter.

idag fredag ´har jag inte mått något bra alls. ush. förkyld matt i kroppen och nu är jag typ dö trött och hungrig men orkar ej gå ner och äta. fast att jag var nere och åt för en timme sen. weird.
imorrn börjar jag klockan 7 ska väcka barnen och äta och sedan åka på car boots marknad.
sen slutar jag vid 2 tiden, så då är de inte långt kvar tills lisa kommer, men jag ska förbereda lite stuff i mitt rum .
ska bli min och lisas förfest på hur länge som helst.  we are the afterparty.

ne nu ska jag sova.
sov gott då.

love u guys

image802
image803
image804

Kommentarer
Postat av: Anonym

So qutieeee pie you are

2008-05-18 @ 16:56:58
Postat av: jessica

babyyy!!saknar dig massa redan love (krya på dig darling)

2008-05-18 @ 21:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback