london

idag är de tvätt dag för min del.  börja precis sätta igång med tvätten. det är helt sjukt att man måste sortera tvätten så mycket. jag råkade tvätta min underbara svarta hm tröja en stor svart stickad i 40 den vart typ lika lång som hanna. innna var dne typ lika lång dom mig, jag blev mycket ledsen. men införskaffade mig en ny på gina i xl fast i röd. inte lika populär men den duger.
så nu tvättar jag vit tvätt och hand tvätt efter de handukar. och sedan resetn av alla färger. fy fan!
fast skulle lätt kunna bli hemmafru. lätt fett. skoja.

ne nu ska jag hitta på något med the kidz. ha. äta kinderägg.

aloha.

Kommentarer
Postat av: Jenny

hih. Jo det är bara bra med mig, kom precis hem från halkan, så nu är det bara uppkörning kvar:) Med mig & jocke går det bara bra, har varit tillsammans i 10 månader nu:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback