london

de känns så jäkla bra att ha en bästa vän.
fast att man är så långt borta så vet man att den finns där hemma.
jag bryr mig om henne hon bryr sig om mig. oavsett om jag är här så stöttar vi varandra
vi ger varandra back up men ändå har man inte viss stake i sig att göra saker som vi brukade göra när jag var hemma. men de är då man lär sig att backa up sig själv i den sitsen och tillslut måste man våga. men de är svårt när ingen sitter brevid och säger kom igen kom igen.. de kan vara svårt. jag vet iaf vem jag kan lita på och de är du och jag är så sjukt glad att du är min bästa vän. du förstår mig innantill och utantill det som är så skönt. som att ha en till syster. juts härborta är de lite svårare att förstå varandra men vi gör vårt bästa.
men jag är världens gladaste som har en sån bra vän. det ska man verklig ta vara på.

natt and jess.

/ jess



image840

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback