jess. ...im not t-pain im not fall in love with a strippaahh

hade lite kul en dag .. jag försökte vara lite kreativ, då jag skulle klippa mina byxor.. hål överallt läöngst fram på byxorna. dock tog jag ett par byxor som var sydda med vit tråd inuti. så när jag klippte dom så blev de sådär fullt ..vita trådar. tyckteinte d eva så nsyggrt. men när jag väl fick på mig dom blev dom allt lite snyggare..  var tvungen att härma mode folket lite !
och imorrn ska jag gå till cubus och köpa pälsjacka som är grymt snygg..



Kommentarer
Postat av: kiki

älskling kul att du börjat blogga igen..

a byter gärna kläder med dig.. tyvärr är de nog fel strl på hela bunten haha.

love

Postat av: :D

Lite linn gustavsson stuk på det hela huh? :)

2008-10-20 @ 17:03:30
Postat av: JESS

linn gustavsson ? nee va.. hon är rätt tråkig. hoppas inte jag är tråkig..p

2008-10-28 @ 01:18:17
URL: http://jessiettparskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback